GOLFNIEUWS NLToernooien Nederland

Win VIP-tickets KLM Open met The Mobile Open

ING Private Banking geeft VIP-tickets en tickets voor Beat the Pro weg

ING Private Banking introduceert in samenwerking met Joost Luiten het allereerste mobiele golftoernooi ter wereld: The Mobile Open. Met deze game maak je met je smartphone kans op mooie prijzen waaronder VIP-tickets voor het KLM Open of een ticket voor deelname aan Beat the Pro op hole 13 van The International. The Mobile Open start op 26 augustus en loopt tot en met 4 september 2019.

Hoe werkt het?

Surf naar www.themobileopen.ingbank.nl , scan de QR-Code op deze pagina (of gebruik de code hieronder) en je bevindt je ineens op hole 13 van The International waar Beat the Pro tijdens de toernooidagen van het KLM Open in het echt wordt gespeeld. Maak een swing met je smartphone als golfclub en de gyroscoop in je smartphone registreert nauwkeurig je beweging en snelheid zodat je swing perfect gemeten wordt. Joost Luiten legt je alles uit en geeft handige tips. Sta jij aan het eind van The Mobile Open, op woensdag 4 september, in de top-10 van het klassement dan win je VIP-Tickets voor het KLM Open of een Wildcard voor Beat the Pro. 

De QR-code van The Mobile Open:

Over Beat the Pro

Bij Beat the Pro mogen deelnemers tijdens de toernooidagen van het KLM Open op de par-3 dertiende van The International een poging wagen de bal dichterbij de hole te slaan de golfprofessionals. Lees alles over dit unieke event inclusief de speeltijden op de speciale pagina van klmopen.nl.

Over ING Private Banking en golf

Als hoofdsponsor van het Nederlandse Golf (sinds 2016) heeft ING Private Banking de missie om van iedere golfliefhebber een betere golfer te maken. Steven Sedee, Manager Sportsponsoring ING Nederland: ‘Met dit eerste mobiele golftoernooi van de wereld zetten we weer een stap in het vernieuwen van de sport en geven we richting aan onze missie ‘Handicap omlaag, spelplezier omhoog’.’  

ING Private Banking is voor het vierde jaar trotse partner van het KLM Open, dat van 12 t/m 15 september plaatsvindt op The International in Amsterdam. Als partner was ING Private Banking onder meer betrokken bij de introductie van Golf.nl, dé app voor golfend Nederland, het jeugdprogramma Raak! en de introductie van Beat the Pro.

Tags
Maui Jim Sunglasses Maui Jim Sunglasses

Gerelateerde artikelen

Back to top button
Close